اینستاگرام بنیامین

































♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥

بنیامینی بودن یک اسم نیست !! یک هویت است

395

اصفهان رو هوا # دیشب انرژى اصفهانیاى عزیز رو هیچ جوره نمى شد کمرنگ کرد # حتى با سالن روشن # تو این ده روز بیشتر از این که رو زمین باشیم رو آسمون بودیم # چه تو هواپیما و چه تو کنسرت ها # از همه تون ممنونم # این بهترین استقبالى بود که بعد از یه سفر طولانى حتى نمیشد تصورش رو کرد # حواسم به توئه هوا سمت توئه هوا سمتیه که برسم به توئه آخه بى نفسم نفسم به توئه

...................................................................................................

394

 

همیشه به این فکر مى کردم که عدد فالورهاى یه آدم ارتباطى با شدت محبوبیتش داره یا نه؟! # امروز که به عدد فالورهاى پیج بارانا نگاه مى کردم جواب سؤالمو گرفتم # این کوچولوى عزیز جدا از این که دختر منه، آدم خیلى خوبى هم هست ، اگر چه تعداد بینندگان صفحه اش یک سوم پدرشه ولى تعداد واقعى دنبال کنندگان مطالبش سه برابر منه # اینو عمیقاً فهمیدم # البته قبل از این که به دنیا بیاد دعاى من هم همین بوده که خدایا نیاد یه بچه که سوار من باشه! # دعا کردم هر چى هست واسه خودش باشه # خدا رو شکر # امیدوارم خودش که بزرگتر شد حسابى از دوستاش تشکر کنه و مثل الان و همیشه، همین طور خاکى و بدون ادا و اطوار بمونه # عشق من دویست هزارتایى شدى # مبارک # خدایا دوست داریم

.....................................................................................................

393

یه پست از آسمون؛

سلام سلام   چهارشنبه (فردا) سانس دوم  اصفهان هم باز شد # خدا رو شکر از استقبال دوستان اصفهانى عزیزمون  یکشنبه (نوزدهم) هم به عنوان حسن ختام برنامه هاى پاییزى، کنسرت بزرگى در جزیره کیش براى همه شما که از سراسر ایران تشریف مى آرید، برگزار میشه # با تشکر از سلیم احمدى که براى برنامه ریزى این کنسرت ها تمام مدت یه نفس پاى  بود  # به امید اینکه نمایندگان شما از شهرهاى مختلف رو اونجا ببینیم و کمى از دلتنگى هامون برطرف بشه  لطفاً اینجا بنویسید که از آلبوم نود و چهار کدوم آهنگ ها رو تو کنسرت هاى این پنج روز در ایران اجرا کنیم

 



تاريخچهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:,سـاعت 14:3نويسندهReyhan| |

sara